צילומי הריון באילת

לנצור את רגעי הציפייה בפוטוגניות מופלאה. אם חיפשת צילומי הריון באילת, אני מזמינה אותך לגלות עוד על הסטודיו שלי.

כל אחת חווה את ההריון בצורה שונה. אחת תרגיש זוהרת והשנייה פחות… הגעת לשבוע 25? מצויין! זה הזמן ליצור איתי קשר ולתאם צילומי הריון באילת.

למה? כי אם את גם ככה מרגישה יפה וזוהרת – מצויין, אני אגרום לך להרגיש ביונסה. ואם את לא ממש בטוחה, תגיעי אליי ואת כבר תרגישי.

ואיך אני עושה את זה? פשוט! אני באמת מאמינה שאת הכי יפה בעולם וככה אני מצלמת אותך!

מזמינה אותך להתרשם מצילומי הריון באילת כאן למטה ולאחר מכן לקרוא עוד על איך זה עובד

צילומי הריון באילת - איך זה עובד?

מהו הזמן המומלץ לצילומי הריון?

ההמלצה הכוללת שלי נעה בין שבוע 28-35, כאשר באופן פרטני אני מתייחסת למספר ההריון ומספר העוברים. בשורה התחתונה כאשר הבטן עגולה ויפה גם במצב שכיבה זה יהיה הזמן האידיאלי להגיע אליי.

כמה זמן אורך הסשן?

צילומי הריון נעים בין שעה וחצי לשעתיים ונערכים בימים א'-ו' החל משעות הבוקר בצילומי סטודיו באור טבעי. ועד שעות אחה"צ המתאימות לצילומי חוץ.

מה בנוגע לביגוד ואקססוריז?

הסטודיו שלי מצוייד ומאובזר בביגוד ואביזרים לצילומי ההריון שלך. למרות זאת אני תמיד ממליצה להצטייד במספר פריטים אישיים שייחדו את הצילומים שלך.

לאחר שנתאם ונסגור תאריך לצילומים שלכם אני שולחת מדריך מפורט הכולל את כל ההמלצות שלי הנוגעות לפרטי ההתארגנות לקראת הצילומים..וכמובן שאני תמיד זמינה לכל שאלה!

כמה זה עולה?

צילומי הריון אצלי זו חוויה נהדרת, כייפית, מעצימה ומשחררת!

עלות סשן צילומי הריון החל מ 1200 ש"ח . הצילומים כוללים כמובן את בן/בת הזוג. בנוסף אם יש חיית מחמד, גם היא מוזמנת בשמחה ואהבה!

האם ניתן להוסיף אלבום דיגיטאלי?

בהחלט שכן! ואפילו מומלץ!!

על מנת שהתמונות שלכם לא ישכבו בתקייה נשכחת במחשב, וכדי שתוכלו לשלוף ולהתמוגג מהרגעים המרגשים שלכם בכל עת..אני ממליצה בחום להוסיף לחבילת הצילום אלבום דיגיטאלי.

מוצרים מודפסים ואיכותיים זמינים גם הם כמו הדפסה על קנבס, קאפות ועץ. המחירים נעים בין 80-700 ₪.

מתי ואיך מקבלים את התמנות?

התמונות נשלחות אליכם כקבצים איכותיים למייל בתוך 18 ימי עסקים מיום הצילומים. ויהיו זמינים להורדה עד חודש מיום קבלת המייל.

היכן נמצא הסטודיו?

סטודיו לצילום באילת- עיר השמש הנצחית.

הסטודיו הינו סטודיו בוטיק , מעוצב באווירת לייף סטייל ביתית, רכה, אינטימית ונעימה.

איך ומתי קובעים?

אם הגעת לשבוע 25 ועדיין לא קבעת צילומים זה הזמן לעשות זאת! על מנת לתאם מועד שיהיה מתאים ונוח לכם רצוי לתאם כחודש וחצי מראש. מחכה לפגוש אתכם!

קראו עוד עליי ועל הסטודיו שלי לירן יוחאי סטודיו לצילום באילת